fredag 12. oktober 2012

Såret etter caslick-operasjonen har grodd fint. Det har verket en periode, men ikke bekymringsfult mye, og vi har klart oss uten noen større infeksjon eller komplikasjon, og det er bra. Niña har vært i gang hele tiden etter den første uka etter syingen, og heller ikke vist noe ubehag med det.

Fredag 28.09 var vi med på et kurs i akademisk ridning for U. Fröding, og det er vel den første skikkelige undervisningstimen vi har hatt på lenge. Det var to økter a 30 minutter, og den første økta gikk mye på å roe Niña ett par hakk, siden hun var relativt elektrisk og lett på tå der. Kurset ble holdt på Holtet, så hun er godt kjent på stedet, og det kan kanskje være derfor hun var såpass giret over å være der igjen?

Den andre økte var hun mer innstilt på å jobbe, og vi fikk utrettet litt mer. Blandt annet noen tips ang litt sideførende som de har vært noen problemer med i det siste, og ikke minst sitsen min. Jeg må lære meg å løfte hendene, og bære meg selv mere, og det er noe jeg nå prøver å ta tak i og jobbe med selv. Prøver, men gammel vane er vond å vende.




Utover dette har jeg også begynt med undervisning hos Dankka Tiedemandsen, i tillegg til å slenge oss med på noen små arrangementer og treninger i området her. Vi begynner å bli rent tøffe og småseriøse med ridningen vår!

Sprangtrening sammen med Nina og Reidar :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar