lørdag 4. juni 2011

Det er på tide med en liten oppdatering her igjen, nå når ting har fått lagt seg litt. Det er fortsatt med sorg jeg tenker på Nero, som var hos oss så kort tid, men tok til seg en stor del av hjertet mitt den uka jeg fikk bli kjent med ham. Flotte, flotte lille gutten vår..

Samme kveld som Nero ble avlivet, kom jeg i kontakt med noen på Hadeland, som hadde et hingstføll uten mamma, og som ammen de hadde funnet ikke ville ha. Det ble da bestemt at i stedet for å ta Niña hjem, skulle hun til Brandbu, og se om det kunne gå.

Når vi kom dit, og fikk satt henne på boks, henten vi føllet. Hun ble superinteressert med en gang, og jogget frem og tilbake foran døra, bare avbrutt av å stå med kangstrakt hals og humre og prøve å kontakt med den lille. Hun fikk ham inn til seg, snuste pent over ham, men ikke snakk om at han skulle få die! Det er nesten så jeg tenker hun trodde det var sin egen, for så å bli skuffet over at det ikke var det.

Oppdatering fredag var kun et bilde, men et veldig koselig bilde. Niña hadde bestemt seg for at denne lille var verdt å ta vare på likevel, og hun har offisielt fått seg en adoptivsønn. Fantastiske Kråka mi!


Den lille heter Rossmos Secret xx, e: Deceptor xx - u: Mortens Secret xx



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar