torsdag 3. mars 2011

Vi har hatt mildt et par dager nå, og mandagen var det i solvær og fint uten vind, så Niña har fått muligheten til å lufte pelsen litt, og virkelig kost seg ute. Og jeg benyttet sjansen til å ta flere magebilder, siden den nå på alvor har vokst frem. Bare ila en uke-halvannen, synes jeg hun har blitt rund. Det tar jeg som et godt tegn på at liten vokser og trives :)

Mor selv jobber som en helt når jeg tar henne ut på ridebanen. Nesten litt synd at hun skal i mammapermisjon om ikke så lenge, så godt som hun fungerer nå.



Hvordan magen ligger skal visstnok kunne vise litt hvilken kjønn føllet har, på samme måte som man mener det er slik på folk også. På hest skal hingstemange ligge lenger bak og lenger ned, mens hoppemagen ligger lenger frem og høyere. Jeg klarer ikke helt å se hvordan magen til Kråka er, så det overlater jeg til noen som synes de kan ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar